Tuesday, September 27, 2005

Pusingan terakhir di Perlis...

Tak sabar nak tunggu Khamis ni... Nak pergi Perlis untuk MRC pusingan ke 6. Cousin aku akan bertolak pada hari Rabu. Sehari awal... Rasanya takde masalah kot sebab setting semua pakai setting masa rally yang lepas. Boss dah sibuk tanya sebab baki cuti tahunan aku tinggal sehari aje hehehe... Tanyanya nanti raya aku nak cuti camno? Raya tetap raya... Nanti aku check balik kat HR opis tanya cuti aku yang derang utang 6 hari tu. HR ni bebudak dia semuanya lembab! Kalau pasal duit semuanya lajuuuu...

Petang ni balik rumah aku nak kasi cuci semua baju yang nak bawak termasuk la ngan seluar. Oh ya! Goggle untuk menyelam kena bawak... Wajib neh sebab kat Putra Palace ada swimming pool hehehe... Nak turun mencemar duli keh... keh... keh... So pada cakcibor dan bear. Kalau korang baca ni harap boleh la jumpa korang kat Perlis nanti. Aku nak belanja korang makan Burger Rempit kat roundabout tu hehehe...

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]